Klachten

Omdat hoogbegaafdheid een kwaliteitslabel moet worden

Omdat we ook willen dat gromicoach een kwaliteitslabel is ...

Geef hier uw klacht door en we gaan daar zo spoedig mogelijk mee aan de slag.

Omdat we ook willen dat Gromicoach een kwaliteitslabel is : de procedure indien u klachten heeft :

  • Als u een klacht heeft mag u deze steeds doorgeven via dit formulier
  • U kan met uw klacht rond loopbaancoaching ook terecht bij de VDAB zelf https://www.vdab.be/klachten
  • Gromicoach zal bij het ontvangen van de klacht binnen de 10 werkdagen de ontvangst bevestigen via mail
  • De klacht zal behandeld worden door Rudo Van Overbeke – Zaakvoerder Gromicoach, Sint-Anna 25, 8500 Kortrijk. Tel. +32 468 56 68 74. De contact persoon zal bij het verwerken van deze klacht maximale discretie-plicht hanteren.
  • De klacht zal binnen de 20 werkdagen behandeld worden. De klager zal via e-mail op de hoogte gebracht worden van de resultaten. Hierbij worden volgende belangrijke doelen voor ogen gehouden
    • De klager is maximaal geholpen en voelt zich begrepen in z’n probleemstelling
    • Gromicoach kan toekomstige klachten vermijden door
      • Duidelijker te communiceren zodat verwachtingen afgestemd zijn op aanbod
      • Processen aan te passen als aanbod kan verbeterd worden om tegemoet te komen aan de noden van onze klant
    • Indien de klager niet tevreden is van het geleverde antwoord  en het gaat over een klacht rond loopbaancoaching kan deze schriftelijk de klacht en het door ons geleverde antwoord overmaken aan de VDAB. Aangevuld met de reden waarom het antwoord niet voldoet aan de verwachtingen.
    • Gromicoach is niet verplicht de klacht te behandelen als
      • Deze klacht reeds eerder is ingediend en beantwoord is
      • De feiten waarover de klacht gaat ouder zijn dan 1 jaar
      • Een feit waarbij de klager geen verband kan aantonen
    • Indien een klacht niet ontvankelijk is zal Gromicoach de klager hier direct van op de hoogte brengen met de reden van niet-behandeling.